Mätbart nöjdare kunder
Holger är bra – eller t o m mycket bra – på service och problemlösning! Det anser våra kunder i gruv- och stålsektorn, som besvarat årets kundundersökning. Vi, på Holger Andreasen AB, ser det som vår huvuduppgift att erbjuda våra kunder produkter från marknadsledande leverantörer och tillföra kunderna mest mervärde.
En grundförutsättning för detta är att vi säkerställer en jämn kvalitet på levererade produkter och på de tjänster som vi utför. Utöver det arbetar vi kontinuerligt med förbättringar som grundar sig i ett djupt engagemang för våra kunder som kan erbjudas bättre och säkrare tjänster från oss. I begreppet mervärde lägger vi framför allt god service och support av personal med hög kompetens som med stolthet och trivsel arbetar hos Holger Andreasen AB.
Under 2007/2008 arbetade vi med att skapa ett helt nytt ledningssystem anpassat efter vår verksamhet idag. Det var ett stort projekt som engagerade alla på företaget och resultatet blev över all förväntan. Vi har nu ett processorienterat, funktionellt ledningsystem som blev certifierat mot ISO 9001:2000 november 2008.
Under 2013 tog vi vårt miljöarbete ett steg längre och blev i november certifierade mot ISO 14001:2004.
Vi använder oss av Canea Docpoint för att lagra och administrera ledningssystemet samt Canea Improof för vår ärendehantering och vi är certifierade av A3Cert.
Vi arbetar fortlöpande med olika förbättringsprojekt och strävar efter att hela tiden bli ännu bättre på det vi gör. För att säkerställa att vi gör rätt saker genomför vi årligen en kundundersökning och den har blivit ett viktigt beslutsunderlag för oss. Vi värdesätter stort att våra kunder tar sig tid och delar med sig av sina åsikter och tankar om oss.
Tveka inte att kontakta oss!